Французька авіакомпанія Air France для відновлення своєї рентабильности вступила
в пряму конкуренцію з малобюджетними перевізниками: з 7 січня на рейси Air
France можна придбати квитки вартістю від 49 євро, повідомляє RFI.
Дешеві квитки продаються на 58 напрямів, за якими літають літаки Air France у
Франції, Європі та країнах Середземномор’я. Мова йде про рейси з паризького
аеропорту Орлі, а також з Марселя, Тулузи і Ніцци.
У Air France відзначають, що нові малобюджетні квитки стануть постійними, в
середньому вони на 20 євро дешевше звичайних квитків економ-класу на рейсах
французької компанії. Зниження ціни вдалося добитися за рахунок скорочення числа
послуг.
Так, малобюджетний квиток не передбачає багажу, крім ручної поклажі. За здачу
в багаж валізи доведеться платити додатково. Пасажири також не зможуть вибирати
свої місця в салоні, а дешеві польоти не дадуть права на пільги за картками
постійних клієнтів Air France.
Рік тому французька авіакомпанія оголосила про масштабний план
реструктуризації: до 2015 року Air France має намір заощадити 2 млрд євро для
відновлення своєї рентабельності і конкурентоспроможності.
У жовтні минулого року компанія почала реформи з пасажирів бізнес-класу: тут
вибір був зроблений на користь розширення послуг та підвищення їх якості.
Для економних пасажирів нова програма була підготовлена на основі
опитування 4200 клієнтів. Для 60% з них ціна є визначальним фактором при виборі
авіакомпанії для подорожі.
За рік Air France розраховує продати понад 1 млн дешевих квитків вартістю від
49 до 69 євро. У перший день продажів цих квитків на рейси починаючи з 6 лютого
сайт французької авіакомпанії був перевантажений запитами користувачів.
Air France вже робила кроки в даному напрямку, відкривши свої провінційні
бази, в Марселі в 2011 році, в Ніцці і Тулузі цієї весни. До цього компанії
вдавалося знижувати ціни за рахунок продуктивності праці свого персоналу і більш
інтенсивного використання повітряного флоту.
«Ми зберігаємо якість обслуговування від Air France: газети, індивідуальне
місце, безкоштовні частування, милі. І можна з упевненістю сказати, що б не
трапилося, компанія завжди піклується про клієнтів », – заявив в 2011 році при
відкритті бази в Марселі тодішній генеральний директор компанії П’єр-Анрі
Гуржон.
newsone.com.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий