среда, 9 января 2013 г.

Air France продає квитки по 49 євро


Французька авіакомпанія Air France для відновлення своєї рентабильности вступила в пряму конкуренцію з малобюджетними перевізниками: з 7 січня на рейси Air France можна придбати квитки вартістю від 49 євро, повідомляє RFI.
Дешеві квитки продаються на 58 напрямів, за якими літають літаки Air France у Франції, Європі та країнах Середземномор’я. Мова йде про рейси з паризького аеропорту Орлі, а також з Марселя, Тулузи і Ніцци.


У Air France відзначають, що нові малобюджетні квитки стануть постійними, в середньому вони на 20 євро дешевше звичайних квитків економ-класу на рейсах французької компанії. Зниження ціни вдалося добитися за рахунок скорочення числа послуг.
Так, малобюджетний квиток не передбачає багажу, крім ручної поклажі. За здачу в багаж валізи доведеться платити додатково. Пасажири також не зможуть вибирати свої місця в салоні, а дешеві польоти не дадуть права на пільги за картками постійних клієнтів Air France.
Рік тому французька авіакомпанія оголосила про масштабний план реструктуризації: до 2015 року Air France має намір заощадити 2 млрд євро для відновлення своєї рентабельності і конкурентоспроможності.
У жовтні минулого року компанія почала реформи з пасажирів бізнес-класу: тут вибір був зроблений на користь розширення послуг та підвищення їх якості.
Для економних пасажирів нова програма була підготовлена ​​на основі опитування 4200 клієнтів. Для 60% з них ціна є визначальним фактором при виборі авіакомпанії для подорожі.
За рік Air France розраховує продати понад 1 млн дешевих квитків вартістю від 49 до 69 євро. У перший день продажів цих квитків на рейси починаючи з 6 лютого сайт французької авіакомпанії був перевантажений запитами користувачів.
Air France вже робила кроки в даному напрямку, відкривши свої провінційні бази, в Марселі в 2011 році, в Ніцці і Тулузі цієї весни. До цього компанії вдавалося знижувати ціни за рахунок продуктивності праці свого персоналу і більш інтенсивного використання повітряного флоту.
«Ми зберігаємо якість обслуговування від Air France: газети, індивідуальне місце, безкоштовні частування, милі. І можна з упевненістю сказати, що б не трапилося, компанія завжди піклується про клієнтів », – заявив в 2011 році при відкритті бази в Марселі тодішній генеральний директор компанії П’єр-Анрі Гуржон.
newsone.com.ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий